Můžu při dietě občas zhřešit?

Možná se ptáte: „Zkazím něco tím, že si dám párkrát do týdne hamburger, pizzu nebo smažák?“

Nezkazíte, ale určitě nedoporučujeme konzumovat „volné jídlo“ víckrát jak jednou týdně.

V rámci stravovacích programů, které jsme pro vás připravili, si můžete každý týden dát jedno jídlo, u kterého se nemusíte příliš ohlížet na kalorickou a nutriční hodnotu. Nicméně forma zpracování daného jídla je stále velmi důležitá, takové jídlo by nemělo být připraveno na přepáleném oleji (nekvalitně smaženo), nemělo by obsahovat “prázdné” kalorie a příliš jednoduchého (bílého) cukru a bílé mouky. Občasná dávka něčeho více kalorického vám pomůže k celkové pohodě v redukčním programu.

Je však potřeba dodržovat několik pravidel:

Pravidlo 1

Nikdy nejezte „volné jídlo“, když máte hlad, budete mít tendenci zkonzumovat víc. Dejte si tedy nejprve nějaké kvalitní plnohodnotné jídlo.

Pravidlo 2

Ujistěte se, že máte ve „volném jídle“ dostatek proteinů.

Pravido 3

Nedělejte ze svého „volného jídla“ celý „volný den“. Pokud máte chuť “hřešit”, dejte si opravdu jen malý talíř něčeho, na co máte právě chuť, ale tím skončete a vraťte se do režimu diety podle našich dietních plánů.

Můžu při dietě občas zhřešit?
Ohodnotit

      GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pokud budete chtít údaje odstranit, tak nás kontaktujte na info@lillian.cz

    Komentáře / diskuse / hodnocení